Adrian Chen in Ciaran Cassidy sta za Vidno polje die folgende 20 minütige Kurz-Dokumentation über Bewerber für die Commercial Content Moderation Teams, sprich für den Job als Nippel-Identifikator bei Social Media-Plattformen produziert. Diese Mitarbeiter identifizieren Inhalte der millionenfachen Uploads auf den sozialen Medien und löschen perverse und unangebrachte Inhalte. Wobei der Film auch zeigt, dass es dabei anscheinend nicht nur um Nippel und Fakeprofile geht, sondern ebenso um lächerliche «Anstößigkeiten» wie einen Mittelfinger. Die Mitarbeiter, die nichtsdestotrotz täglich den oft schwer verdaulichen Dreck des Internetz sehen und mental enorm gefordert werden, sind anscheinend nicht selten danach entweder total abgestumpft oder leicht traumatisiert. Laut Vertrag müssen sie pro Stunde an die 2000 Fotos/Videos prüfen und bekommen dafür meistens nur einen Billiglohn. Adrian Chen hatte vor ein paar Jahren die Debatte um die Arbeitsbedingungen von Social Media Moderatoren auf Wired angestossen und im Januar diesen Jahres beim New Yorker über «Človeški davek, ki ščiti internet pred najhujšim človeštvom» geschrieben.
V svojem kratkem dokumentarcu The Moderators režiserja Adrian Chen in Ciaran Cassidy vstopata v indijsko podjetje, ki se ukvarja s tem delom, in organizirata celotedensko usposabljanje za nove zaposlene. Njihov film [...] se osredotoča na skupino mladih Indijancev, ki so začeli svoja prva delovna mesta za Foiwe Info Global Solutions s sedežem v Bangaloreju, med stranke pa je peščica zmenkov v ZDA, Evropi in Indiji. Povedali so jim svojo omamno kvoto: filtriranje 2,000 fotografij na uro. V petih dneh v sterilni pisarni se naučijo prepoznavati in moderirati vse bolj vznemirljive primere prepovedanih spletnih slik, začenši z goloto in vrhuncem v otroški pornografiji in tistim, kar se zdi grafična telesna poškodba - nekakšna resnična južnoazijska Clockwork Orange za starost družbenih medijev.